FAQ
Înțelegem că atunci când computer-ul/laptop-ul trebuie să fie reparat este posibil să aveți anumite întrebări legate de procesul nostru de depanare a calculatorului. Mai jos sunt câteva răspunsuri la unele dintre cele mai frecvente întrebări pe care le puteți avea cu privire la repararea computerului. Desigur, dacă aveți alte întrebări, nu ezitați să ne contactați.
Ce servicii de depanare oferiți?
Oferim servicii IT la fața locului. Aceasta include o vastă ofertă de servicii, inclusiv: asistență tehnică de birou, reparații la domiciliu, depanare de virusi, reparații Mac / PC, recuperare de date și multe altele.
Cât costă diagnosticarea?
Toți clienții vor beneficia de o diagnosticare gratuită cu reparații aprobate.
Taxa de 30lei/PC și 50lei/Mac este pentru diagnostic dacă repararea este refuzată. Aprobarea dvs. este necesară înainte de efectuarea tuturor lucrărilor de reparație.
Cât timp durează reparația?
Odată ce ați aprobat pentru reparație, efectuăm reparații imediat (aceeași zi). Dacă necesită înlocuirea unei părți hardware, va dura mai mult (3-5 zile).
Oferiți garanție pentru serviciul dvs.?
Da, 30 de zile pentru depanare softwareși 90 de zile pentru reparatii legate de hardware.
Există o perioadă de așteptare pentru solicitările de service la fața locului?
Da, apelurile noastre la fața locului pot fi programate în termen de 24 de ore datorită solicitărilor. Cu toate acestea, apelurile de urgență sunt disponibile în 3 ore, dacă este necesar.
Voi pierde documente, poze, video sau alte date când reparăm computerul?
Protecția datelor dvs. este PRIMA prioritate atâta timp cât hard disk-ul și integritatea datelor sunt încă în formă bună. Dacă există o problemă cu datele din sistemul dvs., vă vom notifica despre această problemă și vom discuta despre opțiunile propuse.
Cum am luat viruși?
Cele mai obișnuite moduri prin care intră în sistemul dvs. sunt descărcările de software de pe site-urile de descărcari ilegale, vulnerabilitățile din software-ul dvs. instalat în prezent, click-urile pe link-uri rău intenționate în e-mailuri sau vizitarea unui site compromis.
Cum pot preveni infectarea cu viruși?
Cele mai bune modalități de a vă proteja computer-ul includ:
- Rularea unei soluții de protecție împotriva virușilor
- Nu faceți niciodată click pe link-uri din e-mailuri dacă nu sunteți sigur că știți originile mesajului
- Actualizări la zi ale sistemului de operare și a aplicațiilor folosite
- Asigurați-vă că rulați în spatele unui software de tip Firewall
- Utilizați computer-ul ca utilizator standard și nu ca administrator
NOTĂ: În cele din urmă, este vorba despre comportamentul utilizatorului în timp ce navighează pe Internet.
Care este cel mai bun antivirus pentru calculatorul meu, preferabil gratuit?
Deși nu există nicio garanție de 100% cu nici o soluție antivirus, starea actuală a atacurilor asupra sistemelor informatice de astăzi ne sugerează să nu mai recomandăm niciunul dintre produsele gratuite anti-virus disponibile în prezent. Pur și simplu nu oferă aceeași calitate de protecție ca și produsele plătite. Când plătiți produsul antivirus, obțineți o protecție mult mai bună decât ce oferă oricare dintre soluțiile gratuite.
Trebuie să cumpăr un computer nou. Care sunt recomandările dvs.?
Este ușor să dați fuga în magazin și să ridicați cel mai ieftin computer de pe raft. Putem să vă garantăm că nu veți fi fericit după câteva luni și că veți fi frustrat de performanța sistemului dvs. Contactați-ne pentru a programa o consultare pentru a vă ajuta să decideți ce computer se potrivește cel mai bine nevoilor dumneavoastră.
Reparați telefoanele mobile?
În prezent, Click Depanari nu repară telefoane mobile. Cu toate acestea, vă putem ajuta să vă configurați dispozitivele mobile și să aflați elementele de bază ale utilizării celor mai multe produse mobile. Dacă aveți nevoie de reparații pentru un dispozitiv mobil, vă putem ajuta să găsiți un service de reparații pentru a vă satisface nevoile.