Cum să vă verificați calculatorul – laptopul de viruși în Windows 10

Cum să vă verificați calculatorul - laptopul de viruși în Windows 10

Performanța slabă și blocarea aplicațiilor ale computerului pot fi uneori semnul unui virus sau al unui alt tip de malware care dăunează sistemului. Cu toate acestea, există multe alte cauze care pot încetini procesarea calculatorul dvs.

Virusul modern stă ascuns în fundal, încercând să se sustragă detectării, astfel încât să poată capta numerele cardului dvs. de credit și alte informații personale. Cu alte cuvinte, malware-ul modern este adesea creat de infractori doar pentru a face bani.

NOTĂ: Un virus bine conceput nu va cauza deloc probleme vizibile pentru PC-ul dvs.

Singura modalitate de a afla dacă aveți vreun virus este să vă examinați sistemul.

Cum să vă scanați computerul pentru a depista virușii

În mod implicit, Windows 10 scanează întotdeauna computerul pentru a depista viruși cu aplicația Windows Security integrată, cunoscută și sub denumirea de Windows Defender.

  • În Windows 10, deschideți meniul Start, tastați „Security” și faceți click pe comanda rapidă „Windows Security” pentru accesare.
  • Pentru a efectua o scanare anti-malware, faceți click pe „Virus & threat protection”.
  • Apoi click pe „Quick Scan” pentru a scana sistemul de viruși. Windows Security va efectua o scanare și vă va oferi rezultate. Dacă va găsi vreun virus, acesta îl va elimina automat de pe computer.

NOTĂ: Dacă doriți o a doua opinie, iar antivirusul principal nu a găsit nimic – puteți efectua o scanare cu o altă aplicație de securitate.

Recomandăm Malwarebytes, care oferă un plus major de protecție pentru computerul dvs. Versiunea gratuită a Malwarebytes vă va permite să efectuați scanări manuale pentru verificarea sistemului de visuri. Versiunea plătită vine cu protecție în timp real, dar dacă nu uitați din când în când să vă verificați computer de malware, versiunea gratuită va funcționa perfect.

NOTĂ: Dacă aplicația dvs. antivirus găsește vreun virus, dar are probleme legată de ștergerea sa, încercați să efectuați scanarea în Safe Mode.

Share

Acest blog împărtășește rezultatele noastre experimentale căutând să răspundă la numeroase întrebări legate de domeniul IT. Pentru a ne sprijini in continuare, vă rugam să apreciați (LIKE) pagina noastră de Facebook și să vă abonați la canalul nostu de YouTube. Vă mulțumim!