Audit și consultanță SEO

Va intrebati ce strategie ar trebui sa alegeti pentru publicitate? Este site-ul dvs. complet, gata de a lupta pentru cele mai bune pozitii in rezultatele cautarii? Ce face concurenta?

Fiecare site si fiecare nisa de piata au locul lor pe Internet

Datorita suportului nostru, puteti elimina greselile cele mai importante si de a pregati site-ul dvs. in conformitate cu cele mai noi reguli legate de optimizare.

Google isi actualizeaza in mod constant algoritmul sau, zeci de actualizari pe an, schimba regulile, pozitiile in rezultate, pozitiile de pe dispozitive mobile. Ce-a fost odata o buna practica SEO poate fi daunatoare astazi. Ceea ce a fost odata o noutate, astazi este o activitate standard.

De ce este important un audit SEO?

Un audit SEO cuprinzător este esențial pentru a înțelege unde este clasat site-ul dvs. și de ce. Acesta vă poate spune cum este găsit site-ul de către vizitatori, comportamentul lor odată ajunși pe site și eventualele probleme tehnice care îl opresc să crească, clasându-l tot mai jos. Aceaste informații vor  direcționa strategia SEO oferind recomandări de acțiune.

În mod ideal, un audit SEO ar trebui să fie efectuat cel puțin o dată pe an. Acesta vă va oferi o perspectivă regulată asupra performanței site-ului dvs. și cum și de ce strategia dvs. de marketing digitală trebuie să evolueze în funcție schimbări.

Dacă aveți în vedere o reproiectare a site-ului dvs., atunci un audit SEO este esențial pentru a reduce orice impact negativ asupra clasamentelor actuale.

Ce implică un audit SEO?

Auditurile noastre SEO nu sunt rapoarte automatizate, ele reprezintă o analiză manuală și detaliată a site-ului dvs. Înainte de a începe, vrem să știm ce așteptări aveți de la site-ul dvs. Acest lucru ne oferă un punct de referință inițial pentru a analiza site-ul și a ne ajută să ne îndreptăm recomandările spre obiectivele dvs. de afacere și nevoile potențialilor clienți.

Analiza tehnica SEO

Vom investiga construirea site-ului dvs. web, identificând barierele din calea performanței optime ale motorului de căutare și ale experienței vizitatorului

Analiza de căutare

Vom realiza interogări de căutare pe care site-ul dvs. le clasifică în prezent. Vom lua în considerare care dintre acești termeni sunt relevanți pentru afacerea dvs. și pentru produsele sau serviciile pe care le oferiți

Analiza cuvintelor cheie

Prin înțelegerea afacerii și a clienților dvs., putem cerceta cuvintele cheie relevante și identifica locul în care se suprapune între cele deja clasate și modul în care acestea pot fi exploatate

Analiza traficului

Analiza traficului de pe site va indica comportamentul vizitatorilor dvs. Vom vedea ce conținut este vizionat și de ce. Această analiză se întâmplă nu numai la nivel de site, ci și la nivel de pagină

Surse de trafic

Înțelegerea de unde vine traficul dvs. este vitală pentru a putea planifica și măsura orice campanie de marketing. Acest lucru vă poate arăta unde obțineți cel mai bun răspuns, nu numai în ceea ce privește traficul, ci și conversiile.

Analiza dispozitivelor

Care sunt cele mai comune platforme pe care vizitatorii le utilizează pentru a naviga pe site-ul dvs. web: Smartphone, Tabletă sau Desktop? Paginile de pe site-ul dvs. diferă de modul din care sunt accesate. Dacă aveți un site web de comerț electronic, putem examina căile de conversie. Ca și exemplu, utilizatorii de dispozitive mobile tind să navigheze pe un dispozitiv mobil și să cumpere de pe un desktop.

Analiza continutului

Ca parte a auditului amănunțit al site-ului web, vom examina conținutul site-ului dvs., atât din punct de vedere al calității, cât și al relevanței. 

Analiza backlink-urilor

Backlink-urile reprezintă domeniul SEO care a văzut din punct de vedere istoric cele mai multe abuzuri în termeni de tactici de construire a legăturilor spam. Vom verifica datele dvs. backlink, analizând ce site-uri se leagă de dvs. și dacă sunt relevante. Câte backlink-uri aveți? Care este procentajul împărțit între link-urile No-Follow și Follow? 

Analiza social media

Ca un add-on, vă putem oferi un audit Social Media, care va măsura modul de utilizare și angajamentul dvs. în toate platformele dvs. de social media. Vom examina ceea ce fac concurenții dvs. și vom pune împreună o strategie de îmbunătățire. Puteți să o îndepliniți singur sau vă putem ajuta prin intermediul experților noștri din domeniul social media.