Cum se partajează imprimanta pe Mac
Dacă aveți mai multe Mac-uri nu înseamnă că aveți nevoie de mai multe imprimante, nici nu înseamnă că trebuie să vă bazați pe un singur computer pentru a gestiona lucrările de imprimare. macOS X include un sistem de imprimare de rețea care vă permite să partajați cu ușurință imprimanta/imprimantele pentru toate Mac-urile din rețea. În acest articol vă vom arăta cum se face.
Începeți prin a conecta imprimanta la Mac, apoi urmați pașii:
1. Deschideți System Preferences
2. Deschideți panoul de partajare Sharing
3. Activați opțiunea pentru partajarea imprimantei
4. Bifați din lista de imprimante caseta cu imprimantă pe care doriți să o partajați în rețea.
Odată ce ați activat aceste setări, imprimantele conectate vor fi acum disponibile pentru partajarea în rețea cu toate celelalte Mac-uri.
NOTĂ: Atunci când încercați să imprimați, lucrarea va fi transferată automat prin rețea către calculatorul care conține imprimanta, apoi lucrarea va fi executată și imprimată.