Google, cea mai mare companie de publicitate din lume va bloca anunțurile.

Pe data de 15 februarie 2018, browser-ul Google Chrome va bloca unele anunțuri.
Google nu blochează toate anunțurile
În postarea de pe blog în care se anunța schimbarea, Google declară că va bloca toate anunțurile de pe site-uri cu un anumit număr de anunțuri care încalcă standardul “Coalition for Better Ads”. Aceast standard include companii precum Google, Microsoft și Facebook. Împreună, au construit o listă de tipuri de anunțuri pe care le consideră inacceptabile. Oricine utilizează în mod regulat internetul, cunoaște situația: ferestre pop-up, anunțuri video cu redare automată cu tot cu sunet.
Google a decis să acționeze
Începând cu data de 15 februarie 2018, versiunile de desktop și de mobile ale browser-ului Chrome vor bloca toate anunțurile de pe orice site care utilizează astfel de anunțuri.
Chrome este utilizat de peste 60% dintre utilizatorii de desktop și de dispozitive mobile. Administratorii au avut aproape un an pentru a se asigura că site-urile lor se potrivesc standardului, iar aceasta este o motivație serioasă pentru aceștia.